måndag, december 25, 2006

Koo Stark II

Ibland får man ta till det gamla Reeperbahn-tricket, att lura in folk på falska premisser.

Jag blir förhäxad över Koo nedan, en bild några inlägg nedåt alltså. Hon heter inte "Koo nedan" utan Koo Stark, men bilden på Koo 'nedan', på Koo Stark, trycker på en nostalginerv i min arma kropp.

Jag har svårt med bilder på vackra kvinnor yngre än mig själv som i dagsläget inkasserar pension. Det gör visserligen inte hon, om hon inte råkat ut för en whiplashskada eller som det så fint heter numera, gått in i väggen. Men jag betvivlar att man i staterna är lika frikostiga med att ösa pengar över folk med så diffusa symptom. Det är helt enkelt ett tuffare läge där.

Men läget är alltid gynsamt för tjejer som klär i stövlar som går upp över knäna. Det har till och med påven tagit upp nyligen i en predikan. Visserligen på latin, men ändå.

Koo har med romerska siffror uppnått åldern L.