fredag, november 17, 2006

Svensson-blogg

Tänkte lägga in ett typiskt medel-blogginlägg som återspeglar medelbloggmongot.

Min outfit idag: Ja, vem fan orkar med sånt. Jag är inte en del i varumärkeshysterin och med risk för att att stolen jag sitter på ska absorbera alltför många uns rövsvettt från den exponerade springan så ska det villigt erkännas att jag krängde av mig paltorna nyss för att slippa rapportera vem jag i ett anfall av temporär sinnesförvirring givit alldeles för mycket pengar till för att i utbyte få alldeles för lite tyg.

Tänkte inte alls blogga men blev skitarg nyss och skulle ta ut det i väl valda meningar, men glömde bort vari ilskan låg medan ovanstående meningar formulerades.

Och är inte det ett sundhetstecken, så säg: Man härsknar till, lallar på lite i pluskvamperfektens värld och sedan är det bra med det. Har aldrig gillat folk som till naturen är sura. Hellre att de har lite fågelfrön i fickan för att glädja sin omvärld.